آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام در کامپیوتر
نوشته شده توسط : ساحل

قبل از آغاز تعلیم حذف اکانت اینستاگرام باید تفاوت آن با دی اکتیو کردن اینستاگرام را بدانید. در دی اکتیو کردن اینستاگرام شما برای مدتی حساب اینستاگرام خویش را غیر پرکار میکنید و بعد از دی اکتیو کردن، اکانت شما در اینستاگرام حذف خواهد شد و هنگام جستجو نام اکانت خود، هیچ نتیجه ای برایتان نمایش دیتا نمیشود و برای فعالسازی دوباره آن کافی ایست مجدد اسم اکانت و پسورد خود را وارد کنید تا اکانت شما فعال شده و تمامی تکاپو های قبلی آن بازگردد.

اما در پاک کردن اکانت اینستاگرام تمامی کار و جنبش های قبلی شما برای دائم منزه و حساب مربوطه برای دائم حذف و سایر قابل بازگردانی نخواهد بود. حال بعد از دانستن تفاوت این دو، مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام را برای شما مرحله به مرحله تعلیم میدهیم.

آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام در کامپیوتر

بعد از ورود به اکانت خود، شما به صورت سر راست وارد همان صفحه حذف پیج اینستاگرام خواهید شد که حال میتوانید برای خلاصی از اکانت خود، گزینه های مربوط را انتخاب و مابقی شغل را اتمام دهید که به همین منظور مراحل ذیل به این شرح میباشد.

?why are you deleting your account
همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم این تقدیر و گزینه های موجود در این کادر، سوالی است که اینستاگرام از شما، دلایل پاک کردن پیج خودتان را میپرسد که در پایان باید گرد از گزینه های موجود را انتخاب کنید. این موارد با توضیحات مختصر به شرح زیر میباشد.

پاک کردن اکانت اینستاگرام
can’t find people to follow: این گزینه به منظور ضعیف پایدار گذاشتن شما از فالو کردن دیگر اکانت ها میباشد که در چهره برگزیدن این باره اینستاگرام برای شما پیشنهاد مطالعه چند مورد از مقاله های مربوطه را درخواست خواهد خواست.
too busy/too distracting: اگر اینستاگرام موعد زیادی از کار و جنبش روزانه شما را مشغول کرده خویش اینستاگرام توصیه میکند به جای بستن اکانت اینستاگرام برای مدتی برنامه اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید و درواقعه به نوعی از حذف همیشگی حساب خود خودداری کرده باشید.
want to remove something: اگر علت دیلیت پیج رهایی از برخی فعالیت ها مانند نظرات و گفتمان های رد و بدل شده در دایرکت و یا کار و جنبش های دیگری میباشد که شما به نوعی میخواهید از دست آن ها رهایی پیدا کرده باشید. میتوانید از راه نوشتار های ارائه شده در این گزینه از منزه کردن حساب خود منصرف شوید.
too many ads: چنانچه علت خداحافظی شما از اینستاگرام گرفتن پست و یا استوری های تبلیغاتی به تعداد بسیار میباشد میتوانید این گزینه را برگزیدن کنید.
privacy concerns: اگر انگیزه دیلیت اکانت شما مسائل حریم خصوصی میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته در این تقدیر نیز اینستاگرام برای شما مقاله هایی همچون پرایویت کردن پیج، روش بلاک کردن یک اکانت سایر و… ارائه میدهد.
trouble getting started: اگر تازه در اینستاگرام ثبت اسم کرده اید و با نحوه کار با این برنامه آشنایی کافی ندارید. میتوانید این گزینه را برای منزه کردن حساب خود برگزیدن کرده که البته مفتوح هم اینستاگرام برای شما مطالعه مقاله ای را پیشنهاد میکند که تمام موارد لازم برای شروع شغل با اینستاگرام را برای شما توضیح خواهد داد.
created a second account: اگر علت خداحافظی شما از اینستاگرام، اندکی سخن را باز کنید یک حساب سایر و یا به قول خویش اینستاگرام اندکی سخن را باز کنید حساب دوم میباشد. میتوانید این گزینه را انتخاب کنید که البته با برگزیدن این گزینه اینستاگرام از شما میخواهد اطمینان حاصل کنید که دارید با حساب درستی اقدام به حذف کردن میکنید.
concerned about my data: اگر از اطلاعات شخصی خویش نگران هستید این مورد را برگزیدن کنید. در این سرنوشت اینستاگرام پیشنهادی برای صرف عقیده کردن شما ارائه نداده که احتمالا منظور اینستاگرام از این گزینه برای این باشد که شما به راستی از خود اینستاگرام برای محافظت از داده های خویش اقدام میکنید.
something else: چنانچه شما انگیزه ها دیگری برای خداحافظی از اینستاگرام دارید میتوانید از این گزینه برای ادامه مسیر استفاده کنید.
To continue, please re-enter your password:
این کادر برای وارد کردن پسورد پیج مربوطه میباشد لغایت به نوعی اطمینان حاصل شود که فرد حذف کننده پیج، ادمین اصلی آن اکانت میباشد. از این رو برای حذف اکانت اینستاگرام خویش بایسته میباشد که در این قسمت رمز پیج خود را وارد کنید.

در این سرنوشت یک نوشته آبی رنگ ” ? forget password ” هستی دارد که به معنای فراموش کردن رمز عبور آن اکانت میباشد. در صورتی که رمز عبور اکانت خود را به یاد ندارید و یا با وارد کردن پسورد خود، در کادر مربوطه خطای اشتباه بودن پسورد را گرفتن کردید. میتوانید از طریق همین نوشته آبی رنگ، وارد صفحه تغییر رمز در اینستاگرام شده و بعد از ثبت پسورد جدید اقدام به دیلیت کردن اکانت خویش کرده باشید.

کادر قرمز رنگ permanently delete my account:
و در پایان به همانند آموزش قبلی که نحوه منزه کردن پیج اینستاگرام را از طریق مرورگر گوش توضیح دادیم. در این تقدیر نیز برای حذف پیج در مرورگر رایانه پس از طی مراحل موجود با کلیک کردن کادر قرمز رنگ و سپس تایید آن میتوانید اقدام به منزه كردن اكانت اينستاگرام براي هميشه کرده باشید.

البته این تقدیر نیز توضیحاتی در باره پیامد های بعد از منزه کردن حساب مانند از بین رفتن تمامی کار و جنبش های قبلی شما و غیر قابل استفاده شدن آن نام پیج (به خاطر خفظ حریم خصوصی) که البته اگر بخواهید مجدد در اینستاگرام ثبت اسم کرده باشید برای شما اهمیت خواهد داشت.

چند نکته:
۱_ در عقیده داشته باشید با دیلیت اکانت اینستاگرام خویش دیگر هیچ عازم برای برگرداندن اطلاعات پیج و حتی خویش پیج هستی ندارد حتی خود اینستاگرام هم نمیتواند اکانت حذف شده را بازگردانی کند.

۲_به علت ارج به حریم خصوصی افراد، اینستاگرام امکان ایجاد پیج جدید با اسم پیج هایی که پیشتر حذف شده اند را به سایرین نمیدهد. حتی دیگر ادمین پیج حذف شده هم قادر نخواهد بود از آن نام پیج بهره‌گیری کند. بعد اگر اسم پیج برای شما مهم میباشد حتما پیش از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، نام اکانت مربوطه را تغییر دهید. در ضمن این باره در رابطه با ایمیل در ثبت شده درون پیج نیز راستگو میباشد.

۳_ همانطور که گفتیم اگر میخواهید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید یا بنا به دلایلی از اینستاگرام زده شده اید و یا به قولی احساسی شده اید و میخواهید سریعا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید. میتوانید به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود آن را برای مدتی غیر فعال کنید و همانطور که گفتیم با حذف زودگذر اکانت اینستاگرام میتوانید در آینده مجدد پیج اینستاگرام خود را پرکار کرده باشید.

۴_ پاک کردن حساب اینستاگرام بدون داشتن پسورد امکانپذیر نمیباشد و باید برای حذف اکانت اینستاگرام خویش از راه سایت اینستاگرام وارد پیج خود شده و مراحل مربوطه را سپریدن دهید. اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده اید میتوانید با بازیابی پسورد اینستاگرام خویش اقدام به ثبت پسورد جدید کرده و سپس مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام خویش را انجام دهید.

۵_امکان دیلیت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن هستی ندارد و تنها شما میتوانید با استفاده از عدد تلفن ثبت شده در پیج خود اقدام به تغییر پسورد اکانت اینستاگرام خویش کنید .

۶_ در برخی از سایت ها تماشا میشود که به اشتباه نوشته شده( حذف اکانت اینستاگرام ورژن جدید ) که باید گفت ورژن جدید و قدیم وجود ندارد. فقط یک گذرگاه برای دیلیت اکانت اینستاگرام موجود میباشد که آن را هم برای شما توضیح دادیم.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: